I have an announcement to make..

Som ni kanske alla märkt så har jag ju varit ganska nere på sistonde av nån anledning och jag tror det beror på hemlängtan..

Jag känner mig trött på Au Pair livet, trött på att festa varje helg, samma sak hela tiden.. Dessutom åker Filippa, min bästa och närmaste vän här hem snart vilket känns jävligt tråkigt!

Pratade med familjen igår om att det finns möjlighet att åka hem tidigare än augusti och först blev de ganska chockade men när jag förklarade (skyllde även på att jag sökt in till högskola och vill vara hemma i tid till det) så förstod de och sa att det inte skulle vara några större problem..
Än så länge vet jag inte när det blir men nån gång i mitten på sommaren skulle jag tro.
Just nu känns det beslutet väldigt bra, men jag får se hur det känns i sommar. Jag vet ju hur härlig sommaren är här!

Ville bara att ni skulle veta det!

Solen skiner förresten idag precis som utlovat!:) Om det är något amerikanerna kan så är det bakelser och exakta väderrapporter!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0