Skydiving!

För er som missat det så kommer jag att slänga mig ut för ett plan, FATTAR NI ATT JAG KOMMER SLÄNGA MIG UT UR ETT PLAN!?, den 24 april klockan 12.00 på Long Island tillsammans med Filippa, Carro, Bettan, Jasse, Linda, Maria och Brooklyn (Nathalie fick bli Brooklyn (hon bor där) då vi plötsligt har 3 Nathalie:or).

Bokade idag och får en sån kick av bara tanken! Att hoppa fallskärm är en sån sak jag bara måste göra innan jag dör. Kanske blir det min död men då hann jag i alla fall checka av en punkt på listan "saker jag måste göra innan jag dör".. För rått skämt mamma? ;)

Död eller levade; JAG LÄNGTAR!


Kommentarer
Postat av: Moa

Okej då ... jag kan kommentera :) nejmen vart hittade ni info om detta?

2010-04-12 @ 18:57:43
URL: http://liindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0