Update

Hej Hej!

 

Nu sitter jag här medans Rosanna ligger brevid mig och sover, utslagen av jetlagning! Hon fick ju inte en stunds vila igår heller när hon kom utan då var det utgång på Manhattan som gällde!:)
Var så himla kul att presentera henne för alla vänner här och tvärt om, och visa hur man festar i NY!
Hade jättekul men musiken suger balle på KissnFly!! Så det är ett stort minus tyvärr..

Idag har vi kört en runda i mitt område och jag har visat alla stora, feta hus, eller mansions vore nog mer det rätta ordet för att beskriva dem. Sen åkte vi till mallet och shoppade. Blev en superfin klänning och en kjol för min del och Rosanna shoppade loss på Victora Secret, så nu vet du vad du har att vänta när frugan kommer hem Jocke!;)

Nu tar vi som sagt äntligen (för Rosannas del) en liten vilopaus innan vi ska iväg och träffa tjejerna och käka middag. SUSHISUGET ÄR ÄNTLIGEN tillbaka!!

Sen får vi se vad det blir ikväll, kanske en runda hem till Filippa eller en mysig hemmakväll. Vi får se vad humöret säger:)

 

Med andra ord Lasse och Marianne; Jag tar SUPER bra hand om er kära dotter:) Hur pigg hon kommer vara när hon kommer hem efter denna resan kan jag tyvärr inte uttala mig om dock. Fick kommentaren av henne innan: "Var faaan får du all din energi ifrån!? Jag blir ju trött bara av att titta på dig!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0