From Santa Monica, LA

Har lite ont om tid, men tankte ge en liten snabb utdate om hur vi har det har pa vastkusten.
I tisdags anlande vi till Danne i LA och eftersom jag kom innan Filippa och Natha sa hann vi ga en runda pa Venice Beach, ga ut och ata, besoka en bar och checka laget innan det var dags att hamta upp tjejerna.

I onsdags var vi pa Six Flags hela dagen och skrek halsarna av oss i alla galna berg-och-dalbanor!
Pa kvallen gick vi ut och kakade god mat och gick ut pa en bar. Nattlivet har i Santa Monica dar vi bor ar dock ganska dott en vardag till skillnad fran NYC.

Igar var vi pa Universal Studios. FANTASTISKT BRA!!!
Det rekomenderar jag er alla som aker till LA/Hollywood att gora! Svart att beskriva men jag kommer lagga upp bilder pa facebook sa fort jag kommer tillbaka till Jersey eller om jag far tid att gora det tidigare..
Dar var aven en guidad tur dar man aker runt och far se alla uppgjorda kulisser de anvader i filmer. Riktigt coolt var det!

Vi bor i en lagenhet precis nere vid stranden sa idag har vi tagit det lugnt och solat hela dagen och laddat infor kvallen. Ikvall blir det namligen FEST i Hollywood! Far se om det kan mata sig med NYC.. Tvivlar pa det, men ar sjukt excited!!:D

Kommentarer
Postat av: Angelica

Låter så himla kul :) speciellt universial studios. Har pratat med Irene och fått lite info om vad du ska göra nu några veckor fram över och jag ser verkligen fram emot fullt med bilder. Fortsatt trevlig vistelse :)

2010-08-21 @ 07:09:15
Postat av: Mamma

Härligt Tjejen.

Avis e man ju, så de förslår.

Men dukommer att ha MASSOR att berätta när du kommer hem.

KUL :)

2010-08-21 @ 09:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0