Reality Show nästa?

Nu jävlar händer här saker!!

Vet inte riktigt hur jag ska börja eller hur ska jag ska lyckas få med allt, men jag ska försöka!

 

För ett par veckor sedan var Natha i Kentucky med sin värdfamilj och av någon anledning hade de börjat snacka om The Hills och vilket stort fan Natha är av den serien. Hon hade på skoj sagt till sin värdpappa som är TV-producent att "visst hade det varit coolt att göra en serie om oss Au Pairer i Jersey om livet vi lever här!". 2 dagar senare när de är tillbaka i Jersey kommer John (pappan) ner till Natha i källaren och säger att han lagt fram hennes idé till hans kollegor och sagt att alla var på och tyckt att det var en asbra idé! "När kan ni börja filma?" Typ så.. Det brukar alltid vara ngn som är emot idéerna, men denna hade alla blivit jätteexalterade på direkt!

Då verkade allting väldigt surreal men sedan dess har det hunnit hända rätt mycket. Folk har börjat ringa till John som fått höra om att han har en ny serie på gång och de vill nu göra en pilot = filma ca 6 avsnitt och se hur populärt det blir och om det är någon som nappar på idéen!! Detta ska de fösöka göra innan jag åker hem och slår det kommer jag få flyga tillbaka hit och spela in en realityserie om vårat liv här! De är så seriösa om denna idén att de lägger alla andra projekt lite åt sidan för att få denna piloten klart så fort som möjligt!

Han sa att det finns ingen realityshow som är på riktigt utan allt är enligt manus och isf kommer vi inte vara Au Pairer utan bara låtsas att vi är det och vi kommer bo i "fejkade" värdfamiljer som de är i färd med just nu att casta! De har redan två familjer klara och detta kommer vara familjer som behöver en nanny och som samtidigt vill vara med i TV.

Idag har vi varit och filmat i 4 timmar för första gången! Det var som en intervju om våra erfarenheter här på var och en som de kommer att skicka vidare till produktionsbolaget för att de ska kunna se hur vi ser ut, hur vi pratar, hur bra vi är på engelska, våra personligheter osv.. (När de frågade vilken person jag var i gänget blev jag "the crazy partygirl" och enligt Angelica var jag "the hot one")
På fredag ska jag och Natha vara modeller för en tjej här som nyss gjort klart en klädkollektion och där ska de även komma och filma oss när vi blir fotade och sminkade. (Photoshooten hade egentligen ingenting att göra med showen utan det råkade bara falla in just nu)
På tisdag kommer Filippa flyga hit 2 veckor tidigare än planerat bara för att vara med och spela in!:D
Nästa fredag kommer de följa med oss när vi går ut på Nikki Beach och filma oss när vi går ut!

När de gjort klart piloten kommer de att försöka sälja den till en TV-kanal, vilket kan ta upp till ett år, och då kommer vi få komma tillbaka hit och börja filma på riktigt!!

GALET!!


Kommentarer
Postat av: Filippa

DETTA SKA BLI SÅ JÄÄÄVLA KUL! Jag dör! Jag kommer på måndag ;)

2010-08-05 @ 16:28:26
URL: http://filippanorrthon.blogg.se/
Postat av: Nathalie

faaaan vad coooolt :D haha woooow :D

Du e såå jäävla gryyyym ;D

<3

älskar dig

2010-08-05 @ 20:32:02
URL: http://peloma.blogg.se/
Postat av: Nathalie

faaaan vad coooolt :D haha woooow :D

Du e såå jäävla gryyyym ;D

<3

älskar dig

2010-08-05 @ 20:32:11
URL: http://peloma.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ja, jag tycker FAKTISKT oxå att det är såå himla cooolt o grymt.(Även om det inte lät så när vi pratades vid. Jag vet!)

Tänk! De kunde väl ingen ana när du gav dej iväg, att det skulle "ramla" ner en massa sådana här spännande saker i din väg. Nä, alla trodde väl att du skulle vara en "sedvanlig" Au Pair och komma hem med den "sedvanliga" Au Pair:ens upplevelser i bagaget.

Men nej!! Inte du Erica.

Who knows??? Min älskade dotter håller kanske på o bli filmskådis ;)

COOOOLT!!!

2010-08-05 @ 21:15:04
Postat av: Pappa,Kristina och Angelica

Once in a lifetime! Vi alla tre är så glada för allt du har och ska vara med om. Önskar dig lycka till, och hoppas allt går vägen med serien så du får åka tillbaka :) även om du blir saknad. Hur blir det nu med din fria månad du skulle göra utflykt i Usa med några kompisarna? Kram från alla oss plus Aias och Pinjo. Vi är så glada och hoppas inte du hoppar av erbjudandet. Vi finns alltid kvar här :D bara vi får fullt med info och bilder på vad du varit med om ;) go girl!

2010-08-08 @ 16:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0