Stephanie Hijazi

I fredes ställde jag, Natha och Vanessa upp på att ha Stephanie Hijazis kläder som hon nyss designat , på oss när vi gick ut. Tycker kläderna är riktigt coola och roliga "to play around with".. meaning, man kan mixa och matcha hej vilt med alla olika plagg. Stephanie är en kompis till Vanessa som precis gått ut FIT (Fashion Institute of Technology). Innan vi gick ut blev vi sminkade och fotograferade, men i brist på bra make up artist och fotograf (har inget med oss modeller att göra, nej nej nej) blev inte resultatet superbra, så på torsdag ska vi göra ett nytt försök med en riktig fotograf den här gången..


Så här såg det ut:











Jag hoppas man får lite hjälp med pose:andet av fotografen på torsdag, för det var ju inte riktigt min starka sida som ni ser. Men det var superkul och kläderna ser riktigt bra ut tycker jag!!

Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: P

Faaaaan vad snygg du är!!! Och långt hår du har fått!!:) fin du är!!!! :)

2010-08-10 @ 06:36:12
Postat av: Angelica

Kläderna var bara så fina. Vart kommer skorna ifrån? Riktigt snygga. Ni ser jätte bra ut :D Det är imponerande resultat med tanke på brist på erfarenhet och smink. Hoppas man får se bilder från nästa plåtning.

2010-08-12 @ 08:09:30
Postat av: SANDRA-EN BRA BLOGG!

snygga bilder! :)

2010-09-06 @ 17:21:33
URL: http://saandraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0