One month countdown

Har varit en konstig vecka med fler hejdå och gamla veteraner på återbesök!

En vecka efter att Jennifer åkt har nu också Camilla åkt hem till Sverige:( Saknar att få långa samtal från dig där du egentligen inte har ngt vettigt att säga utan mest vill få ur dig alla dina konstiga läten som jag glatt hakar på! Med Angelica hemma på semester hade det varit väldigt, väldigt tomt här just nu med bara Mig, Sofia och Natha kvar, om det inte varit så att Issa och Filippa väldigt lägligt i lörDAGS och månDAGS (Camilla!) kom och hälsade på! Så himla kul, och konstigt, att ha dom tillbaka igen!! Känns som de varit hemma på semester ett tag och nu kommit tillbaka!

Cali och Vegas resan närmar sig med stormsteg och det känns sjukt att jag på måndag jobbar min sista dag som Au Pair! Väldigt blandade känslor vad gäller det.. Barnen, framförallt Lexi, är oroad över min hemfärd och jag känner mig både glad och förväntansfull som orolig och ångestfylld.

Om en månad är jag hemma folks!! :S , :D , :( , :) , :'( , xD...


Miss you babes!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0