Boston 2010

Då var min andra och förmodligen sista tripp till Boston avklarad. Boston är toppen, men att åka dit en tredje gång hade varit lite till att överskatta denna stad.

 

Runt 12.30 kom vi dit i lördes och då tog vi oss till Amir för att dumpa våra saker. Tog sedan en runda på stan/en galleria och sedan käkade vi väldigt god mat på Cheesecake Factory. Hem till Amir i god för att 7 tjejer ska kunna fixa sig i en lägenhet med endast 2 speglar. Gick förvånandsvärt bra måste jag säga!
Dags för förfest med Shot efter shot, drink efter drink...
Tog oss sedan till ett uteställe där vi faktistk får plats vid ett vip-bord! Hade fått höra att Boston INTE är en stad där vip-borden funkar som i New York. I Boston får man betala för sig. Men icke! Vi blev uppraggade allihopa till klubbens nästan enda vip-bord! High-five for the blond swedes!!

Dagen efter mådde vi precis som vi förtjänade: INTE BRA!
Tog oss inte upp förrän runt 2 och begav oss då till Fanual Hall, nåt ställe i Boston.. Där käkade vi på nån stor "Food Court" och sen var det dags att ta sig till bussen..
Vi hann alltså knappt se ngt alls av Boston denna gången, men jag är hemskt nöjd med vår resa i alla fall! Med ett gäng så underbara tjejer som jag fått chansen att lära känna så kan inget gå snett!! :)

Som ni kanske minns från förra gången vi var i Boston, så blev jag ju av med min mobil. Boston verkar vara lite av en otursstad för oss för även denna gång råkade vi ut för en del missöden:

* Filippas Canada Goose jacka blir snodd på utestället!!

* Jag vrickar foten på fyllan så den svullnar upp och blir blå.

* Trillar också ett antal gånger, en av gångerna slår jag i ryggen som Faaaan, så nu har jag jätteont i ryggen.

* Elisabeth spyr sig igenom hela söndag morgonen.

* Jag spyr mig igenom hela bussresan hem på grund av åksjuka. Nog bland de värsta 4 timmarna jag varit med om!

Det var nog allt! Några bilder har jag inte lyckats ta som den dåliga fotograf jag är, men jag snor Sofias så fort hon lagt upp dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0