Glamourama - Flipp eller Flopp?

Nu har även jag tagit del av den nya Tv-serien Glamourama. Trodde det skulle vara något för mig som älskar bloggar, mode, (kändis)skvaller och allt detdära! Men det här var ju det löjligaste jag någonsin sett!

Allt de bevisade (i alla fall i det första avsnittet) är att de super och knullar hela tiden.. Att de har kommit långt i sina karriärer är för mig helt ofattbart när de inte visade särskillt stor intelligens. Jag fattar ingenting.. Är det sånt här folk sitter bänkade framför i Sverige!? Snälla säg att så inte är fallet!


Fet Flopp säger jag


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Har sett de första avsnitten på webben. Jag håller med dig! De verkar inte kloka. Alkohol -och sexmissbrukare?:) Men jag kommer ju fortsätta titta...det kan jag inte förneka:)

2010-02-12 @ 19:03:41
Postat av: moa

Jag försvarar inte att det är löjligt, men det är sånt jag tycker är roligt, haha. Greys är ju bara fejk, påhittat och fantasi. Glamourama/paradise etc, visar hur ihåliga och blåsta människor är ... det är "på riktigt" och förbannat töntigt haha. Då kan man sitta där och ha lite ångest av att man slösar tid på sånna fjantprogram men samtidigt kan man skratta åt andra människor. Det är ju sånt vi gör, skrattar åt andra, tragiskt nog :/ Tyvärr så är det väldigt många i Stockholm som lever precis som dom gör med fest, fest och sex. Det råkar jag veta av vänner och bekanta i Sthlm som lever precis som dem. Tacka vet jag Norrland och kanske Skåne!? ;)

2010-02-13 @ 23:05:49
URL: http://liindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0