Im back..

..In Jersey efter en lång och tuff helg! Har varit en rikigt bra helg med lite mer fantasi än vad som brukar stå på schemat. Hur trött jag än var igårkväll när jag kom hem så känns det skönt att för en gångs skull ha tagit vara på bakisdagarna som jag annars brukar spendera större delen av i sängen.

Blev riktigt lyckat i fredes och sen var det kul att träffa Tove (och Betim faktiskt) ute på Long Island.. gick till en Irländsk bar och det var kul och omväxlande att gå till en sunkig bar istället för en fancy klubb och dricka öl istället för champagne!

Fick med mig Anna, Josef, Moa och Rebecca ut i söndes. Började på en gaybar där vi var enda tjejerna och Josef nog aldrig fått så mycket uppmärksamhet! ;) Sedan drog vi vidare till Tenjune. Helt ok.. med tillräckligt med alkohol i kroppen blev det kul men tröttsamt med så packat med folk!

Söndagen spenderade jag i stan och Central Park med bio, Valentines Day, som avslutning. Helt ok film men väldigt överskattad.. Kul med alla kända skådespelare dock!

Och inte en enda bild från helgen har jag lyckats ta.. som vanligt!

Kommentarer
Postat av: frida

sv: ja men de är tyävrr inte lika mke skor kvar utan har sålt en massa!:( ja du jag har köpt på rea, sen tatueringarna har jag gjort i omgångar, sen är jag väl duktig på att spara!:):)



//Frida ( www.shooooo.blogg.se )

2010-02-17 @ 10:05:56
URL: http://shooooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0