se upp i backen, här kommer jag!

Äntligen händer det lite roliga grejer i min annars så tråkiga vardag!:)

Är precis hemkommen från Manhattan där jag mötte upp Bettan och Josef för att kolla Sverige-Tyskland matchen i hockey! Var himla trevligt och framförallt för att dem vann (som ni säkert alla redan vet) med 2-0!! Ser fram emot nästan match på söndag!
När jag och Bettan skulle hitta dit så står vi på 47 gatan och letar och frågar hela 2 poliser om vägen, men ingen vet. Bestämmer oss för att ta en taxi som efter att ha kört en omväg bestämmer sig för att trycka in adressen i gpsen. Visar sig att stället ligger mellan 48:e och 49:e gatan.. En gatas bilfärd för $9! suck.

 

Imorgon och antagligen på fredag också ska jag åka skidor med barnen!:D!! WIHOO! Det var ett tag sedan nu och jag får hoppas att jag inte bryter benen (eller drar upp korsbandet) men faaan vad kul det ska bli!!

 

Godnatt gott folk!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter jättekul.

Va rädd om knät bara. Jag hoppas att du har din knäskena med dej ;)

(Ja, jag vet,,, Nu va jag hönsig igen!! Men de e bara så en mamma ska va)

PUSS

2010-02-18 @ 18:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0