Vårnytt

Var inne i stan i tisdags och njöt av det fina vädret! Blev lite shoppande också. Måste säga att jag älskar H&Ms nya vårkollektion. Har aldrig älskat H&M så myckte som jag gör här. Trot eller ej, i detta shoppingparadis och djungel av mode som New York så hittar jag alltid tillbaka till H&M och deras snygga, svenska och prisvärda mode! Love it!

Hur som helst; här är vad jag hittade:

 

(Eftersom jag fortfarande inte hittat självutlösaren på min kamera så får vi nöja oss med spegelbilder:)




Allt från H&M utom skorna som är från Urban Outfitters från ett tidigare tillfälle! :)


Kommentarer
Postat av: Charlotte S.

Så snygg klänning! H&M har verkligen tagit ett steg uppåt.

2010-03-21 @ 20:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0