Check out my new hat

När jag var i Paris så gick alla tjejer runt med en slags "möss-keps" som sitter tajt på huvudet. Med Paris som modestad spådde jag då att den med 100 % säkerhet skulle bli populär här inom de närmsta månaderna och att jag då skulle skaffa mig en!

Nu är den här och ligger nu även säkert på min hatthylla!


Den klassiska modellen är egentligen enfärgad och gärna med ett litet guldspänne på sidan, men jag valde en lite trendigare variant eftersom jag ändå tror att det är en liten fluga som inte kommer vara kvar allt för länge.
I love it.

Kommentarer
Postat av: Freja

Grym design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-07-11 @ 08:48:54
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0