Dag ett: måndag.

Det har varit en bra första dag.
Idag har jag jobbat och sedan umgåtts med Rosanna resten av dagen. Blev upphämtad av henne (=gratis) och tillsammans åkte vi ner till stan. Hon köpte löshår och sedan gick vi och fönstershoppade lite (=gratis. Inte lika kul men ändå gratis vilket ju är målet denna veckan) så nu vet jag vad som står på inköpslistan för nästa lön ;)

Nu har jag precis lagat middag och nu ser jag fram emot att få slappa på soffan fram till läggdags, vilket är om ca 2 timmar för min del eftersom jag börjar jobba klockan 5.00 imorgon och går upp klockan 4.00!

Kvalité på dagen: 3/5
Utgifter: 0,00 SEK



Kommentarer
Postat av: Mamma

GRATIS :D

Viket fantastiskt ord..Nog det bästa ord jag känner till :=D

Det kan bli DITT favve-ord oxå <3

I LIKE IT !!! <3

2010-10-18 @ 22:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0