Dag fyra: torsdag.

Bu vilken aptråkig dag! Jag börjar tröttna på att inte ha några pengar och därmed ha betydligt mindre valmöjligheter på saker att göra. Det beror väl förvisso också på att ingen har varit tillgänglig idag - alla har varit upptagna med antingen det ena eller det andra.
Vid närmare eftertanke vet jag faktiskt inte riktigt vad jag skulle ha gjort om jag hade pengar.. Visst, hade jag haft massor av pengar hade jag antagligen varit ute och shoppat, beställt en impulsresa till varmare breddgrader, gått på aniktsbehandling och helkroppsmassage och gått och klippt mig. Flyttat hemifrån, sagt upp mig, räddat barnen i Afrika och stoppat djurplågeriet.... ok nu skena fantasin iväg..

Som medelsvensson hade jag nog inte haft så mycket mer att göra idag än vad jag har gjort. Med eller utan pengar - det var väl det jag ville ha sagt.

Så.. vad har jag gjort idag då?
Vaknade och kände mig lite halvdassig på Rosannas och Jockes soffa runt 10.30 och käkade lite frukost med dom. Körde hem och var hemma vid 12. Sen dess har jag typ inte gjort ett skit.
Kollat Gossip Girl, ringt försäkringsbolaget, bokat tandläkartid, powerwalkat i 40 min och ja.. det var väl typ det..
Dagens höjdpunkt var när jag var ute och gick och hörde glassbilen!! Då spred det sig ett litet nostalgi-leende på läpparna. Den har jag inte hört på jag vet inte hur många år!
Höjdpunkten på dagen var alltså signaturmelodin från glassbilen.. ojoj, that pretty much sums it up:

Kvalité på dagen: 1.5/5
Utgifter: 0,00 SEK

Men imorgon är det fredag och inte ens ett tomt bankkonto kan rubba humöret då!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0