Jag förlorade min Ben & Jerry´s oskuld tillsammans med cookie dough.

Idag har jag varit med om en himmelsk upplevelse. Jag har nämligen äntligen tagit mig för att köpa den överbetalda glassen Ben and Jerry's. Plötsligt förstår jag varför folk betalar så mycket för en glassajävel, för den var himmelsk!!
Den var lika god som det är skönt att bajsa. Lika god som känslan att vara älskad. Lika god som det är härligt att ligga på stranden och bara njuta av solen. Och godare än vad min underbart goda parfym luktar! Har nog aldrig slukat en glass så snabbt som jag slukade denna. Efteråt fick jag ont i magen. Och aldrig har det varit så värt det!

Vill bara påpeka att det var den lilla varianten av det stora paketet jag åt, så jag slukade inte ett helt paket.. även om jag lätt hade kunnat göra det :)



får mig att tänka på Homer pga "dough"..

Kommentarer
Postat av: Bobbo

Jag tog också "steget" och provade för några veckor sedan. "Phish food". Jag säger bara herre min skapare! Aldrig har smaklökarna hoppat så av glädje!

2008-08-25 @ 20:34:01
URL: http://labox.blogg.se/
Postat av: Malin

Var det cookie dough du åt? Den hade jag alltid med mig på bio. Den stora förpackningen då alltså och när jag tröttnat på glassen så väntade jag på att den skulle smälta och så åt jag kakbitarna. Phish food är verkligen värt en smakning. So is Alaska något.. Den med vit chokladisbjörnar. I could go on forever...

2008-08-26 @ 10:24:45
URL: http://achelois.blogg.se/
Postat av: Nutting

vilken smak hade du? :-D Jag älskar dom

2008-08-26 @ 20:24:46
URL: http://peloma.blogg.se/
Postat av: Äkling

Håller med om att det är i klass med att bajsa:)

2008-09-01 @ 06:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0