Kom i julstämning

Idag har det varit en riktig jul-dag för min del och julstämnings-nivån har nog aldrg varit högre! Hela dagen har bestått av jul och det känns så kul att för en gångs skull göra något (vettigt) åt sin annars deprimerande söndag.
I förmiddes satte jag igång med att packa in de julklappar jag än så länge hunnit handla.. Att slå in julklappar ligger nog  i topp 10 bland "saker jag helst hittar på". Tycker det är jättekul!
Sen satte jag mig och skrev julkort och förbannade mig över att jag inte skrivit ner och sparat adresser till mina nära och kära.
Resten av dagen har jag ägnat åt att baka julgodis tillsammans med min moderkaka.. a.k.a mamma, samtidigt som en julskiva stått på repeat. Det har verkligen varit jättemysigt och jag rekommenderar alla att göra något åt sin söndag, för det är så jäkla dumt att söndagen automatiskt blivit en depp-dag.

   
  


1. Julklappar 2. Knäck på kokning tillsammans med blivande mintpastiller 3. Riskolor
4. Dajm och halvfärdiga mintpastiller 5. Färdiga mintpastiller 6. Ofrivillig tomte-mintpastill
7. Knäck

GOD JUL!

Kommentarer
Postat av: "moderkaka"

"mint-pastill-tomte" me helfräcka solbrillor. Kunde inte bli coolare :D Tror nog att du "fixa" honom me flit. OKI. Godis-tillverkningen över för detta året, Lite kämpigt, men kul.... WE DID IT!!

2008-12-08 @ 08:52:50
Postat av: stella

åååååh vad gott,blir jag bjuden på pippar kagor??

2008-12-08 @ 17:58:21
URL: http://stellastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0