Lördagsmys.

Igår hade jag och Staffan det hur mysigt som helt ihop! Istället för att festa tog vi en promenad, hyrde en film och bara myste framför TV:n. Dels för att jag skulle upp tidigt idag och jobba och dels för att få lite kvalitéts tid innan han åker till Frankrike på tisdag. Vi såg filmen blinddating, som var helt ok men som jag aldrig skulle rekommendera till någon av er! Däremot rekommenderar jag fruktsallad med vanlig chokladsås. Vi kände för att vara lite nyttiga för omväxlings skull så vi gick till Coop och handlade en massa frukt. Lite onyttiga fick vi lov att vara så lite chokladtopping satt finfint!



Strax dags för fotboll vilket jag till min stora besvikelse tyvärr får kolla på själv (ja inte helt själv förståss mamma är ju där) men likabra är kanske det eftersom jag ska upp och jobba imorgon. Hade säkert bara blivit sent annars. Har ju min första dag som städtant imorgon på McNeil i Helsingborg, så jag måste ju vara elert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0