Ta hand om din muff!

Jag tror att killar verkligen uppskattar att få lov att läsa en damtidning once in a wile. Jag tror att det är något som många killar finner lite intressant, men helst avslöjar dem ju inte detta.
Anledningen till att jag tar upp detta är att det inträffade en rätt så komisk incident för ett tag sedan. Staffan sov hos mig och på morgonen låg vi och mös, på det underbara sättet som nästan bara är möljigt på morgonen! Hur som helst lade han ju märke till att jag hade spetstrosor på mig.
- Du Erica du vet väl att det inte är bra att sova med spetstrosor..
- Jasså, varför dådå, undrade jag.
- Nej, jag läste det i veckorevyn för några dagar sedan i en artikel "Hur du tar hand om din muff". Bara så du vet!

Haha underbara Staffan jag ska tänka på det jag lovar! Varför det inte skulle vara bra har jag fortfarande inte fått reda på..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0