Jag blev inte ens bakis! :S :)

Malin har väl fått läsa detta flera gånger om nu, men jag tänkte bara rub it in her face lite, lite till...
Fy fan vilken kväll det var i lördes! Det var verkligen en kväll jag sent kommer att glömma! Jag kan inte komma ihåg sist jag var på så gott humör. Jag hade helt enkelt bestämt mig för att lördagen skulle bli en toppenkväll:) och det blev det! Jag som annars inte är särskilt förtjust i Bahnhof hade svinkul där och kl. 3 kändes alldeles för tidigt att bege sig hem. Så vi gick till pizzabox som har blivit lite av en tradition!
Blir svårt att toppa detta nu, men vi får ju ge det en chans hemma på Linas 20 års fest nästa helg som jag bjudit in mig på! :)


Idag är förresten en sådan dag som jag skulle kunna sova hur länge som helst!
och jag har ingen aning vad jag ska komma med för låt på veckans hit. men en bra blir det, det lovar jag!

Kommentarer
Postat av: karolina

Vi får göra vårt bästa på lördag ;)!

2008-05-19 @ 18:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0