Picknick i Helsingör

Vilken underbar dag det är idag igen! Detta tänker jag och mina vänner utnyttja till max!! Vi ska nämligen över till Helsingör och picknicka och dricka öl och cider. Jag får dock ta det lite lugnt eftersom jag hoppar på kryckor.. Tyvärr! (tyvärr måste jag ta det lugnt menar jag) Jag ska ha med mig sallad, vattenmelon och lax till att grilla:) mm! 
Efter det åker vi tillbaka till hemlandet, till Helsingborg där vi sk titta på Mockingbird wish me luck som spelar på the Tivoli klockan 20. Feel free to join!! Gratis!
Ha en underbar dag allihopa, för det tänker jag ha!

Kommentarer
Postat av: Malin

Varför hoppar du på kryckor? Du har väl inte pajjat knäet igen??

2008-05-10 @ 18:16:49
URL: http://achelois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0