Student 2008!!

Alla arbeten, prov, redovisningar och allt du kan nämna i pluggväg är nu officiellt över! och jag är såå glad för de..
Detta tänker jag fira i helgen genom att helt enkelt supa mig full! Igår blev det dock inte så hårt/roligt som jag hade väntat mig, men det var ändå en bra början på en fortatt rolig helg! Förvänar mig att alla är på topp ikväll!:)
Veckorna fram till studenten är alltså bara roliga veckor med mycket ledighet och mycket fest! Tänk 3-4 veckor helt outan förpliktelser!! Fy fan vad jag har mycket kul som bara ligger och väntar på mig nu framöver.. Jag tänker gotta mig i det så mycket jag kan!




"Sjung om studentens lyckliga dag
låt dom oss fröjdas i ungdomnes vår
än klappar hjärtan med friska slag,
den ljuva framtid är vår,
inga stormar än,
i våra sinnen bo
Hoppet är vår vän,
vi dess löften tro
När vi knyta förbund i dess lund,
där de härliga lagrarna gro,
där de härliga lagrarna groooo. HURRA!"

Kommentarer
Postat av: tuss

du och jag ska dricka oss fulla och skrika ut vår frihet!



Jag har ny blogg.. :)

2008-05-18 @ 11:56:32
URL: http://blogg.pontusrosenlof.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0