Go Brittan!

Alltså säga vad man vill om Britney Spears, men hon gör faktiskt jävligt bra musik har jag kommit fram till på min alldeles egna hand.... nej, jag ljög... Karolina var med.
Det är faktiskt så att jag inte kan komma på en enda låt med henne som är dålig. Visst, jag kan köpa att man kan tycka att Oops I did it again och Hit me baby one more time inte är så särskillt bra nu (trots att jag tycker det) men just då när låten släpptes var den ju skiiitbra, det kan man ju inte säga mycket annat om..!
Fatta bra artist man är då! Av alla de låtar hon framfört är inte en enda dålig!
Om du kommer på en dålig låt med henne så snälla feedbacka mig!

Det är synd att det nästan är lite mesigt att ha Brittan som en av sina favorit artister/sångare.

"Mina favoritartister är
Coldplay
the Killers
Britney
Spears <---- Va?
Kent
the Strokes
Queen"
Det passade ju inte in alls.. 




Bra nu...


...som då.

Kommentarer
Postat av: Carl

har du faktiskt rätt i!

2008-11-07 @ 19:08:53
URL: http://carlhojden.blogg.se/
Postat av: karolina

:D! Precis! Så jävla sant! Vi får ha en "brittan" kväll!

2008-11-08 @ 10:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0