Jag söker jobb.

Jag känner mig arbetslös fastän jag har två jobb! Både Ikea och Lamaro är i brist på arbete till mig. Nu har jag suttit hemma i tre dagar och inte gjort ett jävla piss och jag känner mig för tillfället som världens mest meningslösa människa. Ni vet så ingen-skulle-märka-om-jag-dog-meningslös, fast det vet jag ju innerst inne att det inte stämmer.. 
Jag förstår inte hur människor klarar av att gå hemma dag efter dag, månad efter månad, år efter år och bara leva på socialen.. Jag hade aldrig stått ut med mig själv.  
Dessa dagarna har jag inte ens haft en anledning till att göra i ordning mig.. Det är tragiskt och jag känner mig tragisk!

Kommentarer
Postat av: karolina

Vill du jags ka ge ditt nummer till mamma? Men det blir som de andra du redan har, att de ringer om de behöver dig. Du får själv välja :D!

2008-11-08 @ 10:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0