Veckans hit!

I
dag är det ju ingen vanlig dag, för idag är det dagen då jag blir vuxen på riktigt. Ja det är väl i alla fall meningen.. Märkte imorse att håret blivit, lite, lite tunnare. Brösten hänger lite, lite, mer. Rumpan är lite, lite mindre fast. Ja, idag är ju dagen jag fyller 20!! Jag är inte längre någon tonåring och det är du mamma säger att kroppen "vänder i utvecklingen". Jag kommer inte blir längre, snarare kortare. Mina bröst kommer inte bli större, snarare mindre. Min hud kommer inte bli slätare, snarare dra ihop sig. Tack mamma:)
Hur som helst! I dagen till ära måste jag ju ha en passande låt:



 Happy Birthday av Stevie Wonder.

Kommentarer
Postat av: Tove

Jag kommer osökt att tänka på en kväll i April detta året när ett gäng glada tjejer skrålade för fulla halsar för att fira en nybliven 20åring.. :P Men denna gången är det dig det ska sjungas för ! "Happy birthday to you.."

2008-11-03 @ 17:12:03
URL: http://tavv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0