Lite bilder från helgen

I fredes var jag, Emma och Caroline ute på Manhattan. Vi började på en bar och tog och sedan vidare till M2/Mansion.


På baren innan M2.

I söndags var jag ju på Filip och Fredrik. Tog med mig Emma och Natta. (Första gången jag träffade henne sedan bråket) Var skönt att träffa henna igen faktiskt!

     

   

1. Börjar göra sig redo för sändning. 2. Livebandet. 3. Baren-Håkan får påfyllning på sminket i reklampausen. 4. Filip och Fredrik med The Bacon brothers och Torsten Flink i soffan.
5. The Bacon brothers. 6. Filip viger brudparet. 7. Björn Skifs och bandet.

Det var jätte kul! Jag vet inte hur mycket som var manus och inövat och hur mycket som var inprovisation. Allt kändes väldigt naturligt, precis som det känns när man ser Filip ocg Fredrik på TV. Som om allt de sa kom direkt från huvudet.. Men det är väl det som göra dem så bra!

Efter showen gick vi och käkade mat och glass i en park.





 

Det har varit 35 grader (!!!) hela helgen och idag och förhoppningsvis imorgon.. på onsdag ska det gå ner igen:(
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0