måndag

Datumet är satt för när Staffan älskling ska komma hit nu också! 1-14 Augusti blir det. Nu räknar jag dagarna!! Saknar dig så himla mycket min snygga, underbara man! Hjärtat hoppar av glädje när mobilen ringer och det står "Min älskade" på skärmen och ännu bättre blir det när jag svarar och får höra din lugna röst! Du är fan bäst Staffan!! Stackars alla människor som inte får ta del av dig.. för det får dem inte, neeej för du är miin! hihihihihihihih!
Okej, nu blev det för töntigt det var inte meningen att ge mina kärleksförklaringar till Staffan, jag kunde bara inte låta bli:)

Idag på gymmet träffade jag och Maria en ny svensk tjej som också bor i Upper Saddle River och som jag ser varje dag när jag hämtar upp Lexi från skolan.. och igår hörde en svensk tjej, som jag träffade för ett tag sedan på ett uteställe här i trakterna, av sig och nu ska vi också ses. Här flödar nya relationer plötsligt fritt!

Nu måste jag rusa för att hämta upp Peter och Lexi!
Hoppas alla ni där hemma har det bra!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0