PÅSK

JIPPI!!!
Mamma och Natha ha bokat sin resa hit nu!! Den 17-28 september blir det! Så himla glad!!

Idag är det självaste påsk-dagen. Tidigt i morse hade barnen easterhunt, vilket går ut på att de ska ut i trädgården och leta efter godis som påskharen lagt ut till dem. När jag kom upp från källaren vid halv 12 tiden var hela köket fyllt av godis, nybakade bullar och Jennifer stod i full färd med att baka muffins. Det är snart dags att dekorera dem, ska se om jag kan fånga dem på bild när de är helt klara!
Nu är klockan 10 över 1 och utöver frukosten har jag redan hunnit trycka i mig 2 kanelbullar, 1 glass, en stor klubba och en massa godis.. Undanflykten idag är att det är ju faktiskt påsk!! Men nästa vecka blir det andra bullar, meaning inga bullar, godis eller sötsaker!! Det kommer blir skit svårt, men jag ska verkligen försöka!!

Kommentarer
Postat av: maria

Count me in! Vi får tagga varandra:)

2009-04-12 @ 20:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0