Nya upptåg

Vill börja med att rätta till lite i mitt förra inlägg. Högtiden judarna firar under påsken heter Passover. Boken som jag visade er en bild på kallas Haggadah! Får tacka Maria för den rättningen, tänk om hälften av alla mina läsare är judar och alla 10 blir skitlacka på mig..

Igår hade jag, Emma och Maria bestämt träff inne i NY för en dag på stan. Eftersom vädret var lite oklart bestämde vi oss för att gå på Museum of sex istället för att gå på Zoo i central park vilket vi först pratat om.
Det var en facinerande, väldigt udda upplevelse att gå runt där och studera sex i olika former tillsammans med en massa främmande människor.


Hedding tords the gates..

Det började med:


 

1. Tydligen har även djur trekant. Och vi fick lära oss att även djur tar på sig själva av tillfredställande syften. I bakgrunden kan man se en apa på en skärm som sitter och runkar. Haha!! Jag som trodde att djurens enda anledning till sex var av förökningssyfte.
2. Här har två delfiner "blowhole-sex" (!!) Ja det är faktiskt sant, hanen stoppar in sin härlighet i honans blåshål. Detta är också enbart för ren tillfredställelse.

Djursexet var inte så förargligt för de kändes lite som vilken biologilektion som helst. Men så kom vi till:


 
Detta var ett stort rum med små "bås" (som ni kan se på bilden ovan) med olika porrfilmer. Allt från oskyldigt sex från American-pie filmerna till brutal hårdporr till kändis-porr (bla one night in Paris osv) Det kändes väl lite udda att stå där och titta på porr tillsammans med alla andra besökare och låtsas som att det är världens mest naturliga grej att göra på påsklovet..

Efter all porr kom sexleksaker av olika slag:

     
1.  Denna ska killar trä på sig för tillfredställelse. Staffan vill du att jag köper en till dig?
2. Real-dolls.
3. Låt oss säga att man skulle köpa den här. Jag undrar hur folk hade reagerat på tunnelbanan.. eller man kanske får den i en kasse..?
4. Robotsex. Vad i helvete nu meningen är med det?


                 
Efter en sexupplevelse rikare gick vi till Penn stations offentliga toaletter för att byta om till lite trevligare outfitter som vi tagit med oss i våra proppfulla väskor.
Gick fixade och klara, 10 minuter senare till en restaurang för middag med förfriskande drycker. Vi gillar mat! -->
Tog det väldigt lugnt, både med tempot och med drickan och kvällen slutade på Aspen efter en runda på en Australiensk bar. 
Bra sällskap, god mat och en stad med oändliga möjligheter. Vad mer kan man begära?


Träden fångar in våren i New York

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0