Back on track

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade här, men jag är helt uppslukad av Staffan så det kommer nog bli lite dåligt en vecka till..
Igår var vi ute i New York och partade allihopa. Nikki Beach blev det och VIP-bordet med gratisdrickan gjorde nog Staffan lite överexalterad. Blev lite mycket för det lilla livet och idag har han inte varit på topp direkt om man säger så.. Men vi hade väldrigt roligt!!:)







Tidigare i veckan var vi och bowlade. Staffan vann STORT! Störigt stort...





Också har han smakat Sushi för första gången. Till min stora lycka gillade han det!:)7



Också har det blivit en massa poolhäng i veckan:)




Lägg märke till FIlippas jättar till tår som drar ner den romantiska faktorn ofantligt!

Nästa vecka gör vi New York:)

Nu ska vi snart iväg på en födelsedagsmiddag hos en brasiliansk tjej och efter det blir det film-mys hos FIlippa.

So long!:)


Kommentarer
Postat av: Rosanna

Vad mysigt det är att se er tillsammans!!!

2009-08-09 @ 12:30:27
URL: http://parpavift.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag har bloggat nu :D tänkte du ville se det :D hehe saknar dig & tänker på dig.. puss

2009-08-14 @ 16:26:23
URL: http://peloma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0