Hundjävlar

Som sagt..
Kommer till sommarhuset och blir överlycklig över att där finns hundar. Saknar ju djuren (katterna) där hemma! Börjar gosa med hundarna och blir illa kvickt påmind om varför jag hatar hundar.

Luktar fruktansvärt äckligt om händerna när du klappat dem. Stinker analhål gör dem (hundarna alltså). Dreglar gör de jävlarna. Hela köksgolvet är blött efter att de varit där och druckit eftersom varenda hund verkar ha hål i hakan. Hundhår överallt!! Sätter man sig och äter eller fixar mat i köket har man en blöt hundnos inom 2 sek som är så nära ens mat att man får kvälningar.
Men det värsta var nog ändå när jag skulle sova första natten. I brist på uppmärksamhet börjar fanskapen skälla. Trodde de skulle trötta efter iaf nån timme, men nej.. De fortsätter ihärdigt HEEELA NATTEN!! Hade jag haft ett gevär had ejag nog fan i mig gått in och skjutit dem. Varsitt skott i nacken och gjort slut på lidandet. Saken är att de är så gamla så de dör när som helst ändå. Den ena kan knappt gå pga ledproblem och den andra kan inte höra.. 
Win-win situation, tycker ni inte..?  

Kommentarer
Postat av: S

Hahaha:D

2009-08-25 @ 19:37:49
Postat av: Rosanna

Skjut dem jävlarna! Jo, det skulle man kunna tänka sig...fira lite nyår i Staterna! Kommer du hem till jul? (kanske) Jag börjar ju nästan gråta...det är inte långt kvar i så fall! Puss!

2009-08-26 @ 08:48:25
URL: http://parpavift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0