Tjohoo!

Äntligen har nu även Peter börjat säga att han älskar mig!!:D
Idag sa han helt plötsligt, för första gången: I love you Erica! Åh vad glad jag blev! Svarade givetvis att jag älskar honom också så sa han: I love you more!! Senare sa han: I love you so much more than you love me Erica! I love you 159. Jaha hur mycket älskar jag dig då tror du? frågade jag. You love me less than minus! hihihi
Haha lille gobben då så sööt!
Han har sprungit runt och pussat på mig hela dagen också!:)

Idag har regnet vräkt ner hela dagen, så det blev ingen pool idag. Var faktiskt rätt skönt, för det är rätt uttråkande att ligga där dag ut och dag in.. Men imorgon får det gärna vara fint väder igen!
Istället var vi på Unbelivabills. Typ som Busfabriken fast inte hälften så stort och roligt. Tänka sig. Där slår Sverige Usa i storlek och kulhetsfaktor med hästlängder!
Nu är jag helt utmattad, skulle kunna somna nu och sova tills imorognbitti känns det som men jag "måste" ge mig iväg och träna..:/ Bläääää...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0