Konstigt sammanträffande

Har ju glömt att berätta om en häftig grej!
Förra helgen när vi var ute här i Jersey började jag prata med en kille. Han frågade mig var jag bodde och jag svarade i Upper Saddle River varpå han frågar vilken gata. Säger Skyline Drive trots att det är Hillcrest Drive jag bor på i och med att skyline drive är en större gata precis bevid min så han skulle veta ungefär var jag bor. Han svarar att "Åh jag har bott på Hillcrest Drive, gatan brevid!" .
"Ja, men det gör ju jag med!!"
Han säger då att han bott i hus 86.
"Men... Det gör ju jag!!!" säger jag.
"I det vita huset uppe på kullen!?"
"JA!!"
Det visar sig att han bott i detta huset innan Jennifer och Doug flyttade hit och han berättade att de haft en massa vilda fester här nere i källaren. Han frågade mig bland annat om sprickan i väggen utanför mitt rum fortfarande var kvar. Eftersom jag inte lagt märke till den förut svarade jag att de måste ha fixat den, men när jag kom hem kollade jag nogare.. Och mycket riktigt, där är ett ärr från en stoor spricka i väggen.
Haha, rätt kul eller hur?:)

Kommentarer
Postat av: Filippa

haha det e helt sjukt egentligen! vad e oddsen liksom????

2009-07-02 @ 23:12:59
URL: http://filippanorrthon.blogg.se/
Postat av: Mamma

Talesättet att världen minsann inte är liten, har väl inte uppstått utan anledning.

By the way. .... Kan du inte lägga in länkar till dina au pair-kompisars bloggar (ifall dom har nån). Hade varit kul att läsa deras sidor oxå.

Puss. puss.

PS. Va rädd om dej gumman. lOVE Y

2009-07-03 @ 09:19:33
Postat av: Nutting

herregud vad jag saknar dig :)

första gången idag som jag sitter vid en dator sedan jag åkte till gotland. ska komma igång o blogga så småningom så håll utkik..

jag hoppas att mamma har berättat för dig hur mkt jag saknar dig o tänker på dig.

för det gör jag hela tiden.

jag har det toppen här. :)

:D Tusentals Pussar o bamse kramar

Lillsyrran ;)

2009-07-04 @ 20:11:52
URL: http://peloma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0