Gossip

Visste ni att Stina-Lee är gravid!?
Jag är säkert jättesen, eller jag är jättesen rättare sagt, för hon har en rejäl mage den där Stina! Haha vad löjlig jag är och ägnar ett inlägg till detta, men jag blev så fantastiskt chockad när jag såg det och det första jag tänke var: jag måste berätta detta för Rosanna!!
Sen blev det aldrig av att jag gjorde det, också kom jag på fler jag ville informera, så det fick helt enkelt blir här! Haha!

http://stinalee.se

P.s Jag är väl medveten om att det är jättetönt varning på mig D.s



Kommentarer
Postat av: Bobbo

Detta fick man reda på för två veckor sedan då hon gick ut med det offentligt i bloggen och chockade hela bloggvärlden! Hon hade hållt det hemligt innan dess:) Rosanna vet...:-) Men visst är det skitcoolt!?:-D Känn dig inte töntig...detta har var och varannan bloggare skrivit om. Jag var påväg att skriva ett inlägg själv till och med:-P

2009-06-25 @ 22:10:22
Postat av: Caroline

hade ingen aning om det! chockad jag med. varför? vem är fadern? har hon kille? vid första blicken verkar det ju vara för att det är inne - alla bloggerskor är gravida ju :/

2009-07-04 @ 07:35:09
URL: http://charmylips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0