Har jag det lyxigaste jobbet?

Jag tror fan det. I alla fall när det är soligt ute, för då åker vi och spenderar hela dagarna vid poolen och jag kan ju inte påstå att det är allt för påfrestande. Barnen kan simma själv och där finns en massa livvakter, så jag behöver bara ha lite koll på var jag har dem.
Jag sa till Maria igår när vi låg där och solade att Jag kan inte fatta att vi får betalt för det här!


Maria och hennes ena barn Lilly. Mina barn är för upptagna med glassen att de ens ska lägga märke till att jag står där med kameran..


Ena sidan av poolen


Andra sidan



Imorse åkte familjen till Boston för en family-reunion och kommer inte hem förrän måndag kväll så jag har hela helgen för mig själv. Kan vara rätt skönt ibland:) Är dock bara jag som är ledig idag och måndag så jag har ju inte ett skit att göra..
Ikväll blir det i alla fall 21-års firande för Maria med alla tjejerna. Vi börjar med middag på Olive Garden och sen får vi se vart det bär av! Ska bli kul i alla fall!
Hoppas ni där hemma får en härlig helg i värmen!!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Du har det nog rätt lyxigt ja:) Fast vi har det bra här hemma nu också. Ikväll ska vi ha grillfest i Victors föräldrars trädgård. Man får passa på när det inte regnar:)

2009-06-27 @ 17:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0