Night out

Kom ut i helgen till sist. Satt först på en bar med Natta och två av hennes "kompisar". Jobbiga jävlar som bara var ute efter en sak efter ett par öl.. Natta gick hem och jag och Maria fortsatte på eget håll. Var på nått uteställe där hon kände värden så denna gången gick det problemfritt att komma in. När någon hjälper en att komma in sådär förväntar han oftast sig att vi ska svansa efter honom hela kvällen bara för att han bjuder en på dricka och för att han hjälpt en in. Får väl honom att känna sig viktig för en kväll men jag vägrar svansa efter honom en kväll bara för gratis sprit. Hatar den känslan och det får mig att känna mig så billig. Då köper jag mer än gärna hellre min egen sprit.
Hade ganska kul ändå trots musiken:)




Maria


Maria och Lenny Kravitz

När vi skulle hem hittade vi inte till tunnelbanan och stannade och frågade några poliser som var mitt uppe i en utredning mellan två bilar som krockat. Trots detta stannade de och förklarade vägen för oss och vi stod där och pratade med dem i typ 15 min om en massa annat! När skulle en svensk polis göra det? De ställde tom och poseade framför kameran:


den krashade bilen ni skymtar i bakgrunden


civilpolis

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul att du äntligen kom ut!:-)

Vilka coola poliser. Här är ju poliserna bara människor på fritiden!

2009-03-10 @ 22:05:20
Postat av: Gustav

Tja Erica!!

Äntligen hittat din blogg! verkar som du har de bra där borta å de e ju jävligt najs=) läste ditt bajs-inlägg å kan bara säga att kanintolle-bajs låter spännande samt att jag är jävligt stolt över att du fixat en touchdown=) You go girl! ha de fint, puss & kram

2009-03-13 @ 18:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0