BUHU...

JAG HAR GÅTT UPP I VIKT!!! 5 KILO!!!
Vägde mig idag på gymmet. Trodde att jag hade gått upp kanske max 2 kilo (fastän passformen på alla mina jeans svallrar om annat). 
Allt har satt sig på rumpan och låren. Det märkte jag på detta fotot, taget från helgen där man ser en klar skillnad på högerbenet! -->
Nu väger jag alltså 58 kg motsvarandes till mina tidigare 53. Jag vet att det är att vara för nojig, men är jag inte det kommer det ju bara fortsätta i fel riktning!



Är ändå på bra humör idag!! Alla vänner/au pairer här runt omkring verkar ha problem med sina familjer, mer eller mindre. Alla utom jag, så jag sa till Jennifer idag hur mycket jag trivs här och att jag verkligen känner mig lyckligt lottad att jag hamnat med just dem! Fick väldigt bra respons tillbaka.
Hon sa att hon och Doug uppskattar allt jag gör här och att Jennifer nästan kan få tårar i ögonen ibland när hon ser hur bra barnen tycker om mig och hur bra jag är med barnen! Jag tror alla au pairer kan hålla med mig om att sånna ord är det som skjuter humöret i höjden mest. Känns som att med ett sånt gensvar från sin värd-famlij, är man redo att upptäcka Amerika på riktigt!:)   

Kommentarer
Postat av: marianne

Hej Erica !

Blev så glad när jag läste ditt inlägg.

Du är verkligen värd att just du fick det så här bra."skit" i extra kilon dem går du ner igen.

Kramar från

Marianne

2009-05-13 @ 22:35:50
Postat av: Rosanna

Jag haller med mamma! Ett par kilo hit och dit nar man ar glad och trivs! Puss!

2009-05-14 @ 04:41:38
URL: http://parpavift.blogg.se/
Postat av: Joakim

fyyyyyyyyyyy ;o .. skoja! :)

2009-05-14 @ 04:49:07
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag har alltid önskat mig en större röv! Nog för att min inte går under kategorin "spinkeröv" men ändå! Man vill ju shake it like Beyonce:-) När vi ändå är inne på extrakilon så har jag också gått upp ganska exakt 5 kilo. Mitt mål är att de ska vara väck tills Rosanna och Jocke kommer hem. Har väl gått ner en 2 hekto hittills:-P Till skillnad från dig sitter alla mina 5 kilo på magen...

2009-05-14 @ 10:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0