Friday off and jag kan inte come up with anything vettigt att göra!

Är ledig idag.. (igen) Som jag nämnt innan blir det nästan lite drygt.. Jag menar, alla andra jobbar ju ändå, så vad fan ska jag hitta på?
Måste ta tummen ur röven och sticka till gymmet iaf!

Hur som helst bär det av till det här svenska eventet ikväll! Är så jävla peppad! Från början var vi ett helt gäng som skulle dit men efter att vi fått reda på att det är svenska vakter som är hårda på 21-leg förlorade vi plötsligt halva gänget..:( Just nu är det bara jag, Carolina och Anna som ska dit och fan vad vi ska njuta av goodiebagsen man får med Björn Borg underkläder och av Kopparbergs cidern de bjuder på där!! Som sagt, FAN vad jag är peppad!!
Du blir inte sugen Maria? ;)



Kommentarer
Postat av: Maria

Meh, buuu!

Jo klart jag blir! När ska ni åka in? Tror fortfarande inte attjag ska med men vi kan ju ta samma tåg iaf:)

2009-05-01 @ 19:30:51
URL: http://enlindbergare.blogg.se/
Postat av: Emma

Faaan jag vill meeed:(

2009-05-01 @ 20:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0