Mat för hela slanten

Torsdagar är en Peter-dag och idag hade han sin "veckliga" (?) playdate här. De är så härliga de där pojkarna och så himla duktiga när de leker. Jag kan praktiskt taget lämna dem ensamma de tre timmar Will och Kevin är här.



Bestämde mig för att göra pannkakor till de små liven till lunch, vilket var väldigt uppskattat. Till och med av Will som annars bara äter Chicken nuggets och bagels! Nu vet jag vad jag ska fö honom med var tredje torsdag!:)



Till middag gjorde jag spagetti och köttfärssås eftersom jag vet att Lexi gillar det. Peter är rätt hopplös och fick spagetti med smält ost på, vilket han är mer än nöjd över! Han har fått lite dille på det nu så vi bara väntar in dagen han kommer säga att han är sick of it!
Tyvärr har jag haft en så förbannad mensverk halva dagen så jag kunde inte njuta av min middag alls vilket var väldigt frustrerande eftersom jag varit sugen på spagetti och köttfärsås sen förra veckan! Satt och tryckte det i mig i hopp om att nästa tugga kanske blir bättre, men magen gjorde sig bara mer och mer påmind. Får hoppas att det finns rester kvar imorgon..



Äntligen början magvärken släppa så det blir nog att jag åker till Filippa ändå och kollar finalen av Greys Anatomy, som det var bestämt från början!:)


Kommentarer
Postat av: Maria

låter bra hörrö du:D

kommer snart!

2009-05-15 @ 02:27:42
URL: http://enlindbergare.blogg.se/
Postat av: Staffan

Mumma!!!

2009-05-15 @ 16:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0