Jag jobbar och står i

Inte mycket till jobb för mig den här veckan får jag säga..

I måndes var det Columbus day, dagen då Columbus upptäckte Amerika, vilket innebar att många var lediga från skolor och jobb. Barnen gick i skolan men Jennifer var ledig så då slapp jag jobba.

I tisdags jobbade jag som vanligt.

På onsdagar jobbar Jennifer hemifrån så det innebär rätt lugna dagar för min del. Just denna onsdagen fick jag helt ledigt för att Jennifer inte hade så mycket jobb att göra.

Igår, torsdag, stannade Jennifer hemma från jobbet för att hon inte mådde bra = jag blir ledig.

Idag stannade hon också hemma från jobbet = jag blir ledig.

 

Missförstå mig inte, det är huur skönt som helst att vara ledig, men när ingen annan är det finns det ingenting att göra.. när man dessutom försöker spara pengar blir man ganska begränsad.
Har försökt fylla mina dagar med träning, shopping och lite hemmamanikyr.. du har jag slut på fantasi och har ingen aning vad jag ska fylla denna fredag med..
I-landsproblem? Som fan!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du har det lyxigt, du!! :D

Vill bara skicka dej en länk.. Johannas blogg (Roland o Ann-Kristin)

http://alicesmammajohanna.blogg.se

Visst e hon söt, Lilla Alice.

Kram

2009-10-17 @ 11:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0