Kent cover

Riktigt bra låt min underbara pojkvän tipsade mig om!:)


Kommentarer
Postat av: Pappa kristina och Angelica

Hej Erica.(inte en kommentar utan bara en hälsning till dig) Vi tre har suttit och läst igenom din blogg. Så underbart ditt liv på andra sidan atlanten verkar vara och mycket trevliga bilder på både dig och dina vänner.

Tidigare under dagen har vi tre varit på julmarknad i vram.Mycket trevligt väder, soligt och skönt.

Så kul att du kommer hem till julen.

Tack för den vackra och tuffa tekannan jag(Kristina) fått av dig. Den står framme och är hur nice som helst tillsammans med tekopparna.

Vi hoppas du har en underbar halloween och ser framimot att läsa din blogg snart igen.

Vi vill också säga ett förtidigt grattis till dig. Önskar dig en trevlig födelsedag.

KRAM från oss

ps: zantos mår bra :ds

2009-10-31 @ 17:07:54
Postat av: Josefine

Haha, men shit vad sjukt!! Ja, nu känns det verkligen som att New York är litet! :) Jag hade skitkul också. Vart bor du någonstans och hur länge har du varit här? Kram

2009-11-02 @ 15:28:57
URL: http://jowssan.blogg.se/
Postat av: Linda

Hallo, detta är den supertrevliga svenskan som skriver! Älskar dig blogg, har suttit och sträckläst allt!



Du, en date får vi fan se till att fixa tycker jag! Hoppas allt är kanonbra, och ha en mysig vecka! Vi hörs! PUSSPUSS

2009-11-02 @ 19:43:30
URL: http://olssyontour.blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0