Lill-lördag

Tog mig ut i den stora staden igår trots att jag lovat mig själv att absolut inte göra det denna veckan då alla mina pengar är slut efter Rosannas vistelse.

Men det lockar ju helt enkelt bara för mycket när Jasmine fyller år, det är Filippas sista vecka och en massa tjejer (+Josef - han börjar räknas till tjejgänget) är pepp på utgång mitt i veckan..
Ja ni förstår eller hur.. Spara pengar får jag göra nästa vecka!

 

Blev en väldigt trevlig kväll. Började på Cooper där vi börjar bli lite stammisar nu. Drog vidare till en annan bar som jag inte minns namnet på, i närheten. Sedan mötte vi upp födelsedagsgänget på Tenjune och avslutade sedan kvällen på 1Oak.
Tydligen hade TI (?) suttit på vip-bordet brevid oss på 1Oak. Ingen koll.. än mindre på svarta rappare!

Jaja.. ikväll blir det nog bara lugnt om inte någon ringer och lockar med något mycsigt ikväll.. Men just nu lockar sängen, datorn och TV:n mest!

Måste börja fota och lägga upp mer bilder... jag vet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0