Nerverna kickar in

Nu åker jag snart in till stan för att sova hos Bettan.

Imorgon är det dags. Då hoppar jag från från ett flygplan och faller flera 1000 meter i 200 km/h som jag hela tiden blir påmind om!

Skrev ut dokument idag som måste skrivas på. På dem står det att de tar ifrån mig alla leagal rights om något skulle hända! Haha Dougs svar på det var:

Dont worry Erica we´ll fight for you if something happends.. After we sent your dead body on a plane back home to Sweden!

Haha, den tackar vi för!

 

Tänk på mig (extra mycket, alltså mer än vad ni redan gör) kl: 12 amerikansk tid, 18 svensk! Då gäller det!

 

Vad har jag gett mig in på?!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Sååå häftigt!!! Jag hade ALDRIG vågat, men jag skulle gärna vilja ;) Lycka till!



Lösen till BDB: mittliv

2010-04-24 @ 09:08:36
URL: http://J0hannaG.bilddagboken,se
Postat av: Nathalie

Då hinner du hoppa innan mig. :) Jag ska hoppa över Visby. fick det av jonas & deysi när jag fyllde 19 :p Men jag har dragit ut på det i väntan på värmen.. Får väl ta tag i det när jag kommer tillbaks till sverige. "hoppar du, hoppar jag" haha. Nu är det mindre än en vecka tills jag flyger hem. En dag Känns som en vecka & en vecka känns som en dag här. har bara 4 dykdagar kvar, o en övningsdag med första hjälpen sen är jag färdig med utbildningen. =) O dagen innan vi åker hem kommer vi åka på fyrhjulssafari, 6 timmar i öken. :P

Saknar dig syrran <3

2010-04-25 @ 09:43:06
URL: http://peloma.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ringde dej ju igår. Men dessförinnan provade jag att ringa dej en gång, o då tutade det upptaget. Min kommentar till Bocke var: "-Då lever hon iaf, för annars hade hon ju inte kunnat prata i telefon."

Och det första du sa när du svarade vid nästa uppringningsförsök var: "- Jag lever, Mamma."

Hahaha...

Beundrar att du vågade genomföra hoppet o jag tvivlar inte ett dugg på att Natha kommer att uppleva samma känslor som du, när hon genomför sitt hopp.

Ni e härliga ni, mina två underbara tjejer.

Tar för er av vad livet har att erbjuda..

Kan bara säga WOOOHOOOO. GO GIRLS!!!!

Puss i massor.

2010-04-25 @ 12:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0