Det går bra nu

Idag är första dagen på flera händelserika veckor.
Konstigt nog har allt slått ner som en bomb precis just nu innan jag åker iväg på semester och helgen är fullspäckad innan jag på tisdag packar väskorna och åker till LA!

Idag:
En sista avslutande intervju i radion innan jag åker hem. Där kommer även film-teamet befinna sig och filma medans jag och Natha pratar i radion.

Efter radion kommer vi bli upplockade av limo som kamerateamet ordnat, där vi delar en champagne med alla tjejer som förhoppningsvis kommer befinna sig där då. Åker till Nikki Beach där vi fått tillstånd att filma.
Sista festen med gänget!

Lördag: Utgång på The Box med Vanessa och Sofia? där vi kommer promota Stephanie Hijazis kläder igen.

Söndag: Inspelning hos en familj de hittat här i Upper Saddle River där jag ska spela deras Au Pair

 

Måndag: Sista jobbdagen.

Ny photoshoot kl: 6.30p.m ute i Brooklyn för Stephanie Hijazis klädkollektion. Den blev flyttad från igår. Denna gången med riktigt fotograf och makeup artist.

Tisdag: CALIFORNA, LAS VEGAS = Sol, fest och galenskaper!!!!


Kommentarer
Postat av: maria

Ha så jävla kuuul! Men kom hem hela och fina båda två!! PUSS

2010-08-13 @ 19:06:14
URL: http://enlindbergare.blogg.se/
Postat av: Mamma

Instämmer fullständigt med Maria!!! Puss

2010-08-13 @ 21:34:10
Postat av: Maria Sjöbergh

Ha så himla kul!!!!Kramizar :)

2010-08-19 @ 21:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0