The last supper

Oj oj oj vad dålig jag har blivit på det här.. ber om ursäkt för det, men ni får böjra kommentera i gengäld!

 

Det känns tydligt att det börjar närma sig slutet nu och sinnesstämningen går upp och ner som en jävla berg-och-dal-bana! Ena stunden är man tacksam och lyckig över allt man har fått uppleva och förväntansfull att få komma hem, andra stunden har man nära till gråten för att det snart är över..
Och deppigare blir det när folk droppar av en efter en och lämnar stora tomma hål i umgängeskretsen.
Igår åkte Jennifer hem och på onsdag (om en vecka) åker Camilla. Eftersom man varken har familj, vänner eller pojkvän här så blir vännerna det vikigaste du har och det blir väldigt tomt då alla försvinner!

Usch, på ett sätt vill jag att det aldrig ska ta slut samtidigt som jag känner att jag är redo för att åka hem nu. Konstig känsla det där!


Sista shoppingrundan men Jenkan på Woodbury Common. En stor märkes outlet nära oss.


Sista lunchen


Sista Starbucks fikan i Glen Rock!

Tack för allt Jenkan, du kommer bli saknad!!! Puss! <3


Kommentarer
Postat av: Mamma

ÄLSKADE GUMMAN!

Vi är ju hur många som helst hemma i Svea Rike som mer eller mindre räknar dagarna tills att du kommer hem.

O jag VET att det är MER än jag som gör det.

New York kommer alltid att finnas kvar att kunna besöka, flera ggr i ditt liv, o då e de ju "gött" att redan veta var o vad du kan roa dej med "over there". Och de e minsann inte lite de!! Hur många av dina vänner här hemma, e de, som INTE avundas dej din kunskap om, och dina upplevelser i, en av världens största Metropoler???

Och alla kontakter du knutit! En del kommer du att tappa kontakten med. En del av dom återuppstår kanske ett antal år senare, men en del kommer säkert att bestå. Och bli livslånga!!

Din tid i New York/New Jersey har fått dej att växa som person. Den lilla, modiga tjejen som lämnade Kastrup en dag i februari 2009 har blivit ersatt! Hem kommer en självständig, mogen, världsvan, ung kvinna :)

OCH KOM IHÅG SNÄCKAN!!! MINNENA OCH ERFARENHETERNA KOMMER DU ALLTID ATT HA, FÖR RESTEN AV DITT LIV! DOM KAN ALDRIG, ALDRIG NÅGON TA IFRÅN DEJ.



Vi ses snart, älskade Erica.

JAG räknar dagarna :)

2010-08-03 @ 19:32:35
Postat av: Rosanna

Här har du en till som räknar dagarna!

2010-08-04 @ 08:25:07
URL: http://parpavift.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Härliga bilder :)



SV; HAHAH visst är den rolig xD

2010-09-06 @ 20:16:54
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0