Besvikelse?

Nu har även jag kollat färdigt på alla avsnitten av Paradise Hotel. Har försökt hålla mig borta från allt Paradise-snack för att inte få avslöjat vem som vinner. Satt och stäcktittade på de sista 10 avsnitten igår! Nu får Gossip Girl fortsätta underhålla mig innan läggdags.
Hejade på Greta, Cimon och Kristoffer. Satt och hoppades in till sista person på att han/hon skulle gå och ställa sig vid Kristoffer & Erika eller det på nått tvistat mirakel skulle sluta så att de som fått minst röster vann!

Nu blev det ju uppenbarligen inte så och jag blev lika besviken som jag blir när det inte går som jag vill i Melodifestivalen, vilket är varenda jävla år. Och nu måste jag bara fråga er alla som tittat eller har någon aning:

Blev Sverige lika besviket som jag?

 

Stod det något på löpsedlarna, tidningarna eller håller ni med om att fel par vann?

Kristoffer är ju den som spelat spelat utan tvekan bäst av alla!! Så vinner Jackie och Patrik... suck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0