Depp talk

Får väl uppdatera nu trots att jag inte har så mycket vettigt att dela med mig av..

 

Bra helg.. Igen!

Sämre avslutning dock.

Vår galna Anna åkte hem i söndags! Det var riktigt tråkigt att se henne åka och det sprutade tårar från alla håll och kanter.. kanske inte riktigt så dramatiskt, men nästan!


SJUUKT saknad Anna!

Faktum är att hela vårt galna kristianstad-gäng åkte! Pernilla åkte för en vecka sedan, Anna åkte i söndags och Sandra åkte igår! BU!! Folk börjar droppa av till höger och vänser här nu och nästa som åker är Filippa.. 2 månader kvar!! Vad fasen ska jag ta mig till!?

Mer tråkigheter.
Blev jättesjuk i söndags.. trodde jag var ovanligt bakis, men det blev bara värre och värre under dagen. Spydde i mängder på tåget på väg hem. Spydde lite till när vi gått av tåget. Och så fortsatte det hela dagen och halva natten till måndagen.. Igår lyckades jag hålla magen i trim men fick knappt i mig något.. (kanske därför jag höll mig från att spy)
Idag mår jag betydligt bättre, men illamåendet flyger på så fort jag äter något! Men det blir nog bra snart..

Vad mer..?
Jo.. Peter har opererat öronen idag.. han hör dåligt och har fått operera in rör och nu var det dags att byta.. så inget större ingrepp med nu ligger den lilla krabaten utslagen på soffan.. lille gobben.

Det var väl allt för mig.. hoppas på ett mer uppiggande inlägg nästa gång:)


Kommentarer
Postat av: anna strindis

snyyyyft. Saknar er såååååå himla mycket redan. Hurfan ska man klara det här då? buhuhuh.

2010-02-24 @ 09:05:41
URL: http://annastrindberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0