Försenad julklapp

Jag fick ju pengar av min värdfamilj i julklapp..

De pengarna har legat och väntat tills jag har kommit på något vettigt att lägga dem på. Igår bestämde jag mig för att köpa vad Jennifer egentligen hade tänkt köpa till mig: Ett par Uggs!

Det tog mig ett år i USA för att även jag, som förövrigt hatat Uggs tidigare, skulle haka på denna trend. Jag lovar er, de använder Uggs som inget annat här. Några udda exempel: Till shorts mitt på sommaren, Lexis danslärare använder dem på hennes danslektioner, till kjol, har sett bilder på kändismän som använder dem till kostym! Amerikanerna anverder dem verkligen till ALLT!

Själv kommer jag hålla mig till jeans, mysdress och leggings. De är sjuukt sköna och jag är glad att jag tog steget till ett mer amerikaniserat liv!:)


Jag valde den klassiska, höga modellen i svart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0