Ge mig socker

Idag har jag lust att sjunka ner i soffan och gosa in mig i en stor filt och titta på Top Model repriser hela dagen! Sen vill jag leva på glass, godis och popcorn hela dagen men det här mina vänner är den stora nackdelen med att bo i någon annans hus. Jag kan inte gå och poppa popcorn mitt på dagen utan att han ätit varken lunch eller middag först.. godispåsen måste jag smuggla ner för att inte skämmas och glass vågar jag inte gå och häva upp klockan 2 på dagen!

Man blir ofrivilligt nyttig när man inte bor hemma! När jag kommer hem kommer jag att äta popcorn till lunch bara för att jag kan! Så är det bara.


Svenskt lösgodis, MUMMA!

 Tar jag det för långt om jag badar i godis..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0