Isolerad

Ja denna veckan har jag verkligen suttit isolerad i hemmet. I början av veckan på grund av sjukdom och nu på grund av snökaos. Skaffa vinterdäck för sören så att livet inte stannar av så fort det snöar lite!

Alltså jag har verkligen suttit här inne heela veckan och jag har knappt jobbat ett skit.. idag var första dagen jag jobbade (jaja, jag veet jag har det slappt och att jag inte ska klaga, men nu gör jag det ändå). Har sovit till 11, dragit mig upp till köket för att äta fastän jag egentligen velat stanna i sängen och sen släpat mig tillbaka ner hit i soffan och suttit här tills det varit dags för läggdags.. då har enda rörelsen på dagen ägt rum - de 10 steg mellan soffan och sängen.

 

Igår tog jag mitt första friska andetag i ute i vår förgiftade luft.. Då gick jag mellan garaget och bilen, sen från bilen till affären. Tamponger. Sen motsvarande väg tillbaka. Jag vet inte när nästa gång blir som jag får känna vinden i håret och kylan på kinderna, men jag ser fram emot det!!

Igår var i alla fall Filippa här så att jag ändå har fått upprätthålla min sociala kompetens.. Hockeyn stod på schemat och ja.. ni vet ju hur det gick. Ingen idé att deppa ner detta inlägget ännu mer.

Gav oss på att testa hemma gör-det-själv-botox..

..det gick väl sådär..

Nu sitter jag här i min ensamhet och hade sett fram emot att kolla Greys Anatomy..
Men Gud är inte glad på mig nu så han bestämde sig för en repris..
Ja nu blev det ju depp igen, men jag är faktiskt inte så nere som det låter.
Jag är bara isolerad...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0